مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-20سياسي

ایران: رای دادگاه سوئد در مورد حمید نوری را غیرقابل قبول می دانیم


کنعانی سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: ایران حق خود را برای برداشتن گام های متناسب در قبال حکم دادگاه حمید نوری محفوظ می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ناصر کنعانی در واکنش به رای دادگاه سوئد درباره حمید نوری گفت: جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای برداشتن گام های متناسب محفوظ می داند.

ناصر کنعانی سه شنبه شب 28 آذرماه در یک موضع گیری رسانه ای در این ارتباط تصریح کرد: جای تأسف است که دادگاه سوئد بدون توجه به موازین دادرسی عادلانه، به صدور چینین رأی مخربی مبادرت کرده است.

وی گفت: متاسفانه دستگاه قضایی سوئد با قرار گرفتن در کنار گروهکهای تروریستی که دهه هاست مشغول انجام شنیع ترین اعمال تروریستی و ضدبشری علیه مردم ایران، عراق و حتی اروپا هستند، اینگونه منافع دو ملت و روابط قدیمی، تاریخی و ریشه دار دو کشور را در معرض خطر قرار داده اند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران براساس وظایف ذاتی خویش در دفاع از حقوق شهروندان خود، از تمام ظرفیت ها و امکانات قانونی برای رهایی شهروند یادشده از چنگال بی عدالتی استفاده کرده و تا استیفای کامل حقوق شهروند خویش به تلاش های خود ادامه خواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حق خود را برای برداشتن گام های متناسب محفوظ می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: رای دادگاه سوئد در مورد حمید نوری را غیرقابل قبول می دانیم

ایران: رای دادگاه سوئد در مورد حمید نوری را غیرقابل قبول می دانیم