مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-17بين الملل

راهپیمایی سکوت در لندن در حمایت از پرسنل پزشکی غزه+تصاویر


جمعیت زیادی از کارکنان بهداشت و درمان لندن روز شنبه در همبستگی با پرسنل پزشکی غزه که تاکنون بیش از 200 شهید داده، در مرکز پایتخت انگلیس راهپیمایی کردند و خواستار آتش بس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز شنبه جمعیت زیادی از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس راهپیمایی خاموشی در مرکز لندن در همبستگی با همکاران خود در نوار غزه برگزار کردند و خواستار آتش بس شدند.

  معترضان لندنی مقابل بیمارستان سنت توماس در تجمعی به رهبری کارکنان خدمات درمانی در حالی که تاکنون بیش از 200 پرسنل پزشکی نوار غزه در حملات رژیم صهیونیستی شهید شده اند، حضور یافتند.

  سفیر فلسطین در انگلیس حسام زوملوت که در این تجمع حضور داشت، گفت بیمارستان ها، پزشکان، آمبولانس ها و تیم های نجات در دو  ماه گذشته در حملاتی عمدی، هدف اسراییل قرار گرفته اند.

او رو به جمعیت افزود چون آن ها (صهیونیست ها) می دانند پزشکان ما راه زندگی برای جامعه ما هستند،  می خواهند غزه را غیرقابل حیات و بی جان کنند .

سفیر فلسطین در ادامه گفت راهپیمایی خاموش پرصداترین پیام به دولت هایی است که در مقابل آنچه در غزه رخ می دهند، سکوت می کنند .

  زوملوت در اشاره به اظهارات سخنگوی یونیسف که گفته بود این جنگی علیه کودکان است ، افزود: این جنگی علیه کودکان، خانواده های ما، بیمارستان ها، مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی سکوت در لندن در حمایت از پرسنل پزشکی غزه+تصاویر

راهپیمایی سکوت در لندن در حمایت از پرسنل پزشکی غزه+تصاویر