مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-03اقتصادي

رشد 20 درصدی تعداد طرح های جذب شده مشاغل خانگی در ساری


سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از رشد 20 درصدی تعداد طرح های جذب شده مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد و گفت: طی سال جاری 47 طرح پشتیبان و مستقل مشاغل خانگی جذب و به بانک های عامل معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمد سیدی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ساری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تکالیف مشخص شده در جذب طرح های مشاغل خانگی، اداره صمت شهرستان ساری از ابتدای سال جاری 47 طرح پشتیبان و مستقل جذب و به بانک های عامل معرفی کرده که ارزش تسهیلات این طرح ها 32میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: مقایسه این روند با سال گذشته نشان می دهد در تعداد طرح های جذب شده 20درصد و در ارزش تسهیلات جذب شده 37درصد رشد محقق شده است.

سرپرست اداره صمت ساری در ادامه به افزایش 47درصدی بازرسی از واحدهای اقتصادی در شهرستان ساری اشاره کرد و گفت: طی 8 ماهه امسال 16هزار و 155 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی ، توزیعی و خدماتی این شهرستان صورت گرفت.

سیدی با اشاره به شناسایی 2هزار و 268 واحد متخلف، تصریح کرد: برای این واحدهای متخلف پرونده تشکیل شده که جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه بازرسی از واحدهای اقتصادی در سطح این شهرستان به طور جدی در دستور کار بازرسان این اداره قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی تعداد طرح های جذب شده مشاغل خانگی در ساری

رشد 20 درصدی تعداد طرح های جذب شده مشاغل خانگی در ساری