مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-18سياسي

یادواره شهدای یگان های ویژه فراجا در یزد برگزار شد


پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید یگان‎های ویژه فراجا با حضور سردار «موسوی اعظم» از فرماندهی کل یگان ویژه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور استان در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(علیه السلام) برگزار شد.

- ایسنا/یزد پنجمین یادواره سرداران و 1322 شهید یگان‎های ویژه فراجا با حضور سردار موسوی اعظم از فرماندهی کل یگان ویژه و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور استان در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(علیه السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر زارع رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد در این مراسم که امروز دوشنبه 27 آذرماه با میزبانی از یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه 11 شهید امنیت کشورمان در سیستان و بلوچستان، به عظمت والای شهدا هم در دنیا و هم در آخرت اشاره و در این باره عنوان کرد: روایت می‎شود در روز قیامت، هنگامی که شهدا وارد می شوند، انبیاء الهی به پاس احترام به آنها از موکب هایی که بر آن سوارند، پایین می‎آیند.

وی با بیان این که اسلام به واسطه خون شهدا امروز به دست ما رسیده است، افزود: اگر اسلام و قران و مکتب اهل بیت(ع) در دنیا حرفی برای گفتن دارد، به خاطر جان نثاری و فداکاری شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای یگان های ویژه فراجا در یزد برگزار شد

یادواره شهدای یگان های ویژه فراجا در یزد برگزار شد