مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-27اقتصادي

گلایه امام جمعه یزد از رشد بی ضابطه قیمت ها


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برخی برای نرخ گذاری روی اجناس هیچ قانون و ساز و کاری ندارند و تا هر کجا که بازار کشش داشته باشد، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برخی برای نرخ گذاری روی اجناس هیچ قانون و ساز و کاری ندارند و تا هر کجا که بازار کشش داشته باشد، به قیمت محصول اضافه می کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با اشاره به مشکلات و چالش های اقتصادی کشور، اظهار کرد: البته معتقدم که ما در ایران اقتصاد نداریم بلکه تجارت داریم زیرا کارخانه دار و بازاری ما به دنبال مونتاژ و فروش هستند و سود بیشتر را دنبال می کنند در حالی که علم اقتصاد مبتنی بر استفاده از منابع موجود و بهره وری در تولید است.

وی با اشاره به تورم موجود در کشور که نتوانسته اند آن را مهار کنند، افزود: علت این امر که واردکننده، صادرکننده، تولیدکننده و فروشنده فقط به دنبال سود بیشتر هستند و برای آنها مهم نیست که نیاز مردم و کشور چیست بلکه در تلاش برای تولید یا صادرات و واردات یا فروش کالاها و خدماتی هستند که سود بیشتری برای آنها دارد.

ناصری تصریح کرد: نکته مهمتر اینکه برخی از اینها برای نرخ گذاری روی اجناس هیچ قانون و ساز و کاری ندارند و تا هر کجا که بازار کشش داشته باشد، به قیمت محصول اضافه می کنند و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه یزد از رشد بی ضابطه قیمت ها

گلایه امام جمعه یزد از رشد بی ضابطه قیمت ها