مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-28سياسي

گردهمایی دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بسیجیان بسیج دانشجویی،کارمندان و اساتید با حضور فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان، - گردهمایی دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گردهمایی دانشجویان و اساتید بسیجی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با حضور فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بسیجیان بسیج دانشجویی،کارمندان و اساتید با حضور فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان، رییس و هیأت رییسه دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از کنار قبور مطهر شهدای گمنام و شهید تحویلیان آغاز و سپس بسیجیان بعد از ادای احترام و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در سالن شهید پرتوی این دانشگاه گرد هم آمدند.

دکتر رضا رنجبرکریمی رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: ما هر وقت توانستیم آن روحیه بسیجی که جوانان در دهه 60 داشتند و در مقابل دشمن ایستادند، داشته باشیم، می توانیم همان کاری را انجام دهیم که آنها انجام دادند.

وی افزود: امروزه از لحاظ اقتصادی، مسائل اجتماعی و فناوری مورد تهدید هستیم و فقط با روحیه بسیجی است که می توان در این صحنه ها نیز پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان

گردهمایی دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان