مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-04سياسي

هیأت رایه العباس (ع) در امامزاده علی اکبر چیذر می ماند


در نخستین روزهای عزاداری ایام فاطمیه اول بود که حاج محمود کریمی مداح سرشناس هیأت رایهالعباس(ع) که 24 سال در امامزاده علی اکبر چیذر(ع) مجلس عزاداری و جشن برگزار کرده بود، - اظهارات گلایه ای حاج محمود کریمی درباره سازمان اوقاف خرج روضه ما را اوقاف نمی دهد این درحالی است که شاید برخی از مردم تصور کنند که هزینه های این هیأت توسط نهاد یا مجموعه ای مانند سازمان اوقاف و امورخیریه تأمین می شود.

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به همین موضوع گفت: خیلی از دوستان گمان می کنند که خرج روضه را اوقاف می دهد اما اینطور نبوده و بلکه برعکس است، اگر با این دوستان به نتیجه نرسیم، از شهدا که نمی توانیم دل بکنیم اما وقتی شرایط سخت است شهدا هم این گونه راضی به ادامه فعالیت ما نیستند.

10 سال است که امامزاده علی اکبر(ع) چیذر در اختیار هیأت رایهالعباس است حجت الاسلام سعید اوتارخانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شمیرانات که پیش تر هم سابقه حضور در ادارات اوقاف اسلامشهر و شهرری و .

را هم داشته است، در خصوص این اظهارات گفته است: از سالیان گذشته مدیریت امامزاده و هیأت امنا به خود هیأت رایه العباس(ع) واگذار شده است و اداره آن با مجموعه سازمان اوقاف نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رایه العباس (ع) در امامزاده علی اکبر چیذر می ماند

هیأت رایه العباس (ع) در امامزاده علی اکبر چیذر می ماند