مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-04حوادث

ابطال معاینه فنی 400 خودرو در تهران طی 2روز اخیر/ اجرای طرح زوج و فرد ادامه دارد


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی 400 خودروی آلاینده در تهران طی دو روز گذشته خبر داد.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ابطال معاینه فنی 400 خودروی آلاینده در تهران طی دو روز گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشدید برخورد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با وسایل نقلیه دودزا، ناایمن و فاقد معاینه فنی گفت: در بحث معاینه فنی و خودروهای دودزا، همه ساله پلیس در این فصل با اجرای طرح تشدید برخورد؛ خودروهای دودزا را متوقف و در محل فک پلاک می کرد و با ارائه رسیدی به راننده، یک پلاک پنج رقمی نیز بر روی خودرو نصب می شد تا راننده به تعمیرگاه برود و خودروی خود را رفع نقص کند.

بعد از رفع نقص نیز راننده ملزم بود که نسبت به دریافت معاینه فنی اقدام کرده و با مراجعه به یکی از واحدهای اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به دریافت پلاک خود اقدام کند، اما در موضوع نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه بر روی خودروهای آلاینده و دودزا، یکسری مشکلات وجود داشت.

وی با بیان اینکه خودروهای دودزا عمدتا فرسوده و سن بالا هستند، گفت: همین موضوع نیز سبب شده بود تا برای مالکان آنها گاهی صرفه ای نداشته باشد که دنبال پلاک بروند و با همان پلاک پنج رقمی اعزام به تعمیرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال معاینه فنی 400 خودرو در تهران طی 2روز اخیر/ اجرای طرح زوج و فرد ادامه دارد

ابطال معاینه فنی 400 خودرو در تهران طی 2روز اخیر/ اجرای طرح زوج و فرد ادامه دارد