مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-05سياسي

معاون وزیر ارشاد: 70 درصد اعتبارات سازمان سینمایی به شهرستان های اختصاص می یابد


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دولت سیزدهم بیش از 70 درصد اعتبارات سازمان سینمایی به شهرستان های کشور اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حجت الاسلام و السملین محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس در جلسه هم اندیشی مسوولان این شهرستان با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری کشور ضمن قدردانی از سفرهای استانی هیئت دولت و مدیران عالی کشوری اظهارداشت: در تربیت کادر فرهنگی و هنری کشور باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم و تعلل در برخی امور باعث شد؛ در اغتشاشات سال گذشته عده ای از فعالان سینمایی ایران به عنوان سرباز دشمن در صحنه باشند.

وی افزود: برای کار فرهنگی، غفلت نباید بشود و همه باید کنار هم باشیم تا در این مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب رو به بهبود برویم.

طبس نیازمند زیرساخت فرهنگی  رییس شورای فرهنگ عمومی طبس تاکید کرد: نیاز به زیرساخت های فرهنگی در طبس، محسوس است که امیدواریم سفر فعلی دستاورد داشته باشد و جامعه باید خروجی سفرهای مدیران کشوری را شاهد باشند.

  علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هم از سفر معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور قدردانی کرد و گفت: پس از بازدیدهای صورت گرفته و مذاکرات انجام شده  قرار شد اعتباراتی برای تجهیز سالن سینمای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد: 70 درصد اعتبارات سازمان سینمایی به شهرستان های اختصاص می یابد

معاون وزیر ارشاد: 70 درصد اعتبارات سازمان سینمایی به شهرستان های اختصاص می یابد