مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-05بين الملل

رییس سابق شاباک از نتانیاهو خواست فوراً استعفا دهد


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با موجی از انتقادها به دلیل قبول نکردن مسؤولیت عملیات طوفان الاقصی حماس در هفت اکتبر مواجه است.

- بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با موجی از انتقادها به دلیل قبول نکردن مسؤولیت عملیات طوفان الاقصی حماس در هفت اکتبر مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یووال دیسکین، رییس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در مقاله ای که آن را شبکه 12 تلویزیون این رژیم منتشر کرد، نوشت، بنیامین نتانیاهو باید همین الآن به خانه اش برگردد.

دیسکین نوشت، چرا نتانیاهو باید همین الآن به خانه اش برگردد؟ عملکرد او از هفتم اکتبر به خوبی توضیح می دهد که چرا او باید همین الآن به خانه اش برگردد.

رییس پیشین شاباک در ادامه نوشت، نتانیاهو در دو هفته اول سرد و شکست خورده و مردی به نظر می رسید که جهانش و نه لزوما جهان ما نابودش کرده است.

او با اشاره به امتناع نتانیاهو از پذیرش مسؤولیت شکست هفتم اکتبر در منطقه غلاف نوار غزه گفت که پس از عبور از مرحله شوک، یافتن کمترین احساس گناه یا مسؤولیتی، غیرممکن است و ذره ای همدردی با خانواده های کشته ها وجود ندارد.

زبان بدن او سرد و به تازگی گستاخانه و متکبرانه شده و از همه مهمتر از واقعیت دوری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق شاباک از نتانیاهو خواست فوراً استعفا دهد

رییس سابق شاباک از نتانیاهو خواست فوراً استعفا دهد