مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:402023-11-30دانش

شهید شهریاری شهید تقوا، بلندنظری و دورنگری است


استاندار زنجان با بیان اینکه شهید شهریاری، یک حرکت و نگاه است، گفت: نباید فراموش کنیم که این شهید بزرگوار صرفا شهید علم و دانش نبوده بلکه شهید تقوا، - ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه شهید شهریاری، یک حرکت و نگاه است، گفت: نباید فراموش کنیم که این شهید بزرگوار صرفا شهید علم و دانش نبوده بلکه شهید تقوا، بلندنظری، دورنگری و غیره است.

محسن افشارچی صبح امروز (9 آذرماه) در سیزدهمین یادواره شهید راه علم و دانش دکتر مجید شهریاری که در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید شهریاری، اظهار کرد: این شهید، صرفا یک شهید علمی نیست، گفتنی است اگر در نظر بگیریم هر شهید ما در عالم یک سنگر یا خاکریز را فتح کرده، شهید شهریاری یک محور را فتح کرده است.

وی با اشاره به اینکه از علم در حوزه های مختلف عادی و نظامی استفاده می شود، افزود: برخی از کشورها پیشرفت می کنند ولی هدف آنان ایجاد ترس و از خودبیگانگی بوده و با استفاده از علم ابزاری برای سلطه ایجاد می کنند که این نگاه باعث ایجاد دوگانگی می شود.

این مسئول با بیان اینکه کشورهایی که جزو کشورهای اصلی نظام سلطه نیستند، متاع دست دوم به آنان تعلق می گیرد، تصریح کرد: وقتی نتوانستند نخبگان کشور را به مهاجرت اقناع کنند، در کشور، آنان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شهریاری شهید تقوا، بلندنظری و دورنگری است

شهید شهریاری شهید تقوا، بلندنظری و دورنگری است