مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-19اقتصادي

آخرین تغییرات دولت در لایحه اصلاحیه بودجه 1403


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به میزان 18 درصد در اصلاحیه بودجه خبر داد و گفت که منابع حاصل از افزایش یک درصد مالیات بر ارزش افزوده صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان می شود.

- عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به میزان 18 درصد در اصلاحیه بودجه خبر داد و گفت که منابع حاصل از افزایش یک درصد مالیات بر ارزش افزوده صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان می شود.

مجتبی توانگر در گفت و گو با ایسنا در تشریح اصلاحات دولت در لایحه بودجه 1403 گفت: دولت در لایحه اصلاحیه بودجه آورده که نرخ مالیات بر ارزش افزوده یک درصد افزایش پیدا کند که منابع آن صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و والدین معظم شهدا در سقف منابع حاصل از این بند شود؛ پیش از این، دولت این منابع را برای تکمیل و بهره برداری از طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در نظر گرفته بود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: همچنین دولت در اصلاحیه بودجه این بند را اضافه کرده که خرید تضمینی گندم توسط شرکت مباشر دولتی در سال 1403 صرفا درسقف مصارف یارانه ای نان صورت گیرد.

همچنین هرگونه فروش آرد یارانه ای برای سایر مصارف ممنوع بوده و این گروه از مصرف کنندگان باید نسبت به خرید گندم مورد نیاز خود به قیمت تضمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تغییرات دولت در لایحه اصلاحیه بودجه 1403

آخرین تغییرات دولت در لایحه اصلاحیه بودجه 1403