مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-10بين الملل

الخزعلی: پیروزی بر داعش با حمایت های ایران محقق شد


دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با تمجید از جان فشانی های شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد که پیروزی بر داعش با حمایت های ایران و حزب الله لبنان محقق شد.

- دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با تمجید از جان فشانی های شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد که پیروزی بر داعش با حمایت های ایران و حزب الله لبنان محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در سالگرد پیروزی بر داعش گفت که این حماسه با فتوای مرجعیت دینی و خون شهدا و فداکاری آن ها ترسیم شد.

به نقل از شبکه العهد، وی با اشاره به مشارکت شرافتمندان دنیا در پیروزی بر گروهک تروریستی داعش تاکید کرد که مبارزان شجاع مقاومت و در راس آن ها شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس روند پیروزی را رهبری کردند.

الخزعلی افزود: پیروزی بر داعش به واسطه قهرمانان عراق در نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی و با حمایت های ایران و حزب الله لبنان محقق شد.

طرح های مستکبران جهان و دنباله روهای آنان از 80 کشور جهان برای تقسیم عراق با شکست مواجه شد.

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در تحقق این پیروزی سهیم بودند، خاطرنشان کرد: با تلاش برای آزادی عراق از وجود نیروهای نظامی بیگانه، پیروزی بر تروریسم را تکمیل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: پیروزی بر داعش با حمایت های ایران محقق شد

الخزعلی: پیروزی بر داعش با حمایت های ایران محقق شد