مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-04سياسي

روحی که آرام گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست


لحظاتی پیش، پدر بزرگواری به آغوش گرم فرزندان شهیدش پیوست که آوازه استقامت و صبر او بر در ژرفای تاریخ جاودان شد.

- ایسنا/گلستان لحظاتی پیش، پدر بزرگواری به آغوش گرم فرزندان شهیدش پیوست که آوازه استقامت و صبر او بر در ژرفای تاریخ جاودان شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان صبح دوشنبه 13 آذرماه 1402 در آیین تشییع پیکر پدر شهیدان بهمنی نژاد اظهار کرد: مردم شهر دارالمؤمنین گرگان با حضور پرشور در آیین تشییع باشکوه، حق این پدر شهید را به خوبی ادا کردند.

سردار علی ملک شاهکویی، خانواده های معظم شهدا را چشم و چراغ جامعه بیان کرد و ادامه داد: اگر پدران و مادرانی نبودند تا با شیر پاک و نان حلال، فرزندان خود را پرورش دهند قطعاً ما امروز از داشتن نعمت وجود شهدا بی بهره بودیم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون چنین پدران و مادرانی هستیم، خاطرنشان کرد: ما زنده ماندن انقلاب و اسلام را مدیون پرورش چنین افرادی می دانیم زیرا آنها بودند که در راه برآفراشته ماندن پرچم دین مبین اسلام و حفظ انقلاب فداکاری کردند.

فرمانده سپاه نینوا ضمن تشکر از مردم شهید پرور گرگان برای حضور پررنگ در آیین تشییع این پدر بزرگوار، اضافه کرد: امروز استان گلستان عزادار است و همه کسانی که در تشییع این پدر عزیز شرکت کردند حق شهیدان بهمنی نژاد و پدر بزرگوارشان را به خوبی و با بص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحی که آرام گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست

روحی که آرام گرفت و به فرزندان شهیدش پیوست