مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:102023-11-29سياسي

جبلی چرا به بوشهر رفت؟


رییس صداوسیما در ادامه سفرهای استانی اش، شامگاه سه شنبه، 7 آذر ماه وارد بوشهر شد.

پیمان جبلی با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مردمی این استان که فرصتی گران بها برای صداوسیماست، - رییس صداوسیما در ادامه سفرهای استانی اش، شامگاه سه شنبه، 7 آذر ماه وارد بوشهر شد.

پیمان جبلی با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مردمی این استان که فرصتی گران بها برای صداوسیماست، از ضرورت توجه ویژه ، عمیق و مؤثرتر به این استان سخن گفت و تمهید زمینه هایی برای بهره گیری حداکثری از آن را از جمله اهداف سفر خود خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی شب گذشته وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و در گفت وگویی کوتاه به بیان برنامه ها و اهداف دهمین سفر استانی خود پرداخت و گفت: بوشهر از استان های بسیار ارزشمند به لحاظ فرهنگی و تاریخی است و جایگاه و اهمیت والایی در اقتصاد ملی، تأمین انرژی و تاریخ مبارزات ضداستعماری ایران دارد و پیشگام در حوزه انرژی هسته ای کشور عزیزمان است.

استفاده از ظرفیت های فرهنگی بوشهر در صداوسیما وی افزود: با توجه به ظرفیت های بسیار عظیم فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مردمی بوشهر، ضرورت دارد رسانه ملی توجه ویژه تر، بیشتر، عمیق تر و مؤثرتری به این استان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی چرا به بوشهر رفت؟

جبلی چرا به بوشهر رفت؟