مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-07اجتماعي

پیگیری برای تجهیز یگان های مرزی خراسان شمالی به تجهیزات ابتیکی و الکترونیکی


فرمانده مرزبانی خراسان شمالی گفت: یکی از اولویت های فرماندهی مرزبانی در جهت کنترل پایش مرز هوشمند سازی است که در این خصوص تجهیز یگان های مرزی به تجهیزات ابتیکی و الکترونیکی را در دستور کار داریم.

- سرهنگ علی ندرخانی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا خراسان شمالی و در گفت و گو با خبرنگار این رسانه با اشاره به اینکه خراسان شمالی بیش از 301 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد، اظهار کرد: این استان دارای 45 کیلومتر مرز رودخانه ای و 256 کیلومتر مرز خشکی و کوهستانی است و یکی از سخت ترین و صعب العبورترین مرزها را با کشور همسایه ترکمنستان دارد.

وی تأکید کرد: در مرزهای استان تعامل خوبی بین مرزنشینان و مرزبانان وجود دارد که در سایه این تعامل دوجانبه امنیت خوبی در مرزهای استان حاکم است که این امر مرزهای استان را در زمره مرزهای امن کشور قرار داده و هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزهای خراسان شمالی وجود ندارد.

سرهنگ ندرخانی با بیان اینکه مرزنشینان استان مرزبانان واقعی هستند، گفت: مرزبانی استان برای مرزنشینان کارت تردد مرزی صادر کرده است تا این افراد در انجام امورات مربوطه مشکل نداشته باشند.

ندرخانی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های فرماندهی مرزبانی در جهت کنترل پایش مرز هوشمند سازی است که در این خصوص تجهیز یگان های مرزی به تجهیزات ابتیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای تجهیز یگان های مرزی خراسان شمالی به تجهیزات ابتیکی و الکترونیکی

پیگیری برای تجهیز یگان های مرزی خراسان شمالی به تجهیزات ابتیکی و الکترونیکی