مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:502023-11-22بين الملل

آسیب به کودکان مدیران ارشد فناوری را به سنا کشاند


کمیته قضایی سنا یک جلسه استماع درباره سواستفاده جنسی آنلاین از کودکان را در ششم دسامبر برگزار می کند و قرار است مدیران ارشد اجرایی شرکت های بزرگ فناوری در آن شهادت دهند.

- کمیته مذکور انتظار دارد مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا و شو زی چو همتای او در پلتفرم تیک تاک به طور داوطلبانه در این جلسه شرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، همچنین کمیته قضایی سنا خواستار حضور مدیران ارشد اجرایی ایکس( توییتر سابق)، دیسکورد و شرکت اسنپ چت نیز در این جلسه شرکت کنند و در همین راستا برای آنها احضاریه فرستاده است.

سناتور دیک دوربین رییس کمیته و لیندزی گراهام یکی از اعضای آن در بیانیه ای مشترک نوشته اند: شکست شرکت های بزرگ فناوری برای نظارت بر پلتفرم هایشان به ضرر کودکان است و نمی توان آن را بدون پاسخ گذاشت.

از سوی دیگر دوربین در پستی در پلتفرم ایکس نوشت:من مدیران ارشد اجرایی شرکت های فناوری بزرگ را به کمیته قضایی سنا می کشانم تا در مورد شکست شان در محافظت از کودکان در فضای آنلاین شهادت دهند.

طبق بیانیه کمیته قضایی سنای آمریکا ایکس و دیسکور از دریافت احضاریه برای حضور مدیران ارشد اجرایی شان در جلسه استماع خودداری کرده اند و در نتیجه کمیته از سرویس مارشال های آمریکا برای ارسال درخواست به طور شخصی برای آنها استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب به کودکان مدیران ارشد فناوری را به سنا کشاند

آسیب به کودکان مدیران ارشد فناوری را به سنا کشاند