مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-23اقتصادي

انجمن فعالان حوزه سنگ در خراسان جنوبی تشکیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: برای حل مشکلات فعالان حوزه سنگ و گوهرتراشی استان انجمن یا اتحادیه تخصصی پیگیری و تشکیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: برای حل مشکلات فعالان حوزه سنگ و گوهرتراشی استان انجمن یا اتحادیه تخصصی پیگیری و تشکیل می شود.

هادی شاهوردی، امروز 2 آذر در کارگروه رفع موانع تولید حوزه صنایع دستی خراسان جنوبی که با حضور معاون استاندار در نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار شد، افزود: بازارچه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با مشارکت شهرداری در ایام خاص سال مانند عید نوروز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه راه اندازی بازارچه تخصصی نیاز به اعتبار دارد اما در حال پیگیری برای راه اندازی آن هستیم، امسال نیز مبلغی از محل سفر استاندار به شهرستان به این مهم اختصاص یافت، گفت: راه اندازی مرکز تخصصی سنگ، زمینه آموزش، اشتغال، تولید و فروش انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را فراهم و با فرآوری آن ارزش اقتصادی بالایی عاید استان و شهرستان می شود.

وی با اشاره به درخواست برخی صنعتگران حوزه سنگ در خصوص بیمه، اظهار داشت: اسامی تعدادی از صنعتگران از جمله در حوزه سنگ ها به وزارتخانه ارسال شده تا نسبت به بیمه این افراد اقدام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن فعالان حوزه سنگ در خراسان جنوبی تشکیل می شود

انجمن فعالان حوزه سنگ در خراسان جنوبی تشکیل می شود