مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-21فرهنگي

تداوم برگزاری رویداد ملی «شهید القدس» در شهر کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزازی دانشجو ،مجتبی اسدی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در این خصوص گفت:این رویداد با حضور 100 نفر از هنرمندان سراسر کشور در 3 شاخه گرافیک و طراحی پوستر ، - رویداد ملی شهید القدس با حضور بیش از 100 نفر از هنرمندان سراسر کشور، در مجموعه تالار فرهنگ و هنر کرمان از دیروز آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزازی دانشجو ،مجتبی اسدی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در این خصوص گفت:این رویداد با حضور 100 نفر از هنرمندان سراسر کشور در 3 شاخه گرافیک و طراحی پوستر ،کتیبه و پرچم ، تصویر سازی در مجموعه تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این رویداد با هدف تولید محصول پیرامون مکتب حاج قاسم سلیمانی و محور مقاومت است اظهار داشت: این رخداد فرهنگی و هنری در قالب کاروان روایت حبیب که 12 و 13 دی ماه برگزار خواهد شد، تداوم دارد.

همچنین محمد زرویی سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی نیز در این خصوص گفت : آغوش این مرکز برای هسته های هنری و همه کسانی که برای این فرهنگ و مردم تلاش می کنند باز است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی ایجاد شده از آثاری که قابلیت تبدیل به محصول داشته باشند حمایت و این آثار تولید می شوند؛ ابراز امیدواری کرد: آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم برگزاری رویداد ملی «شهید القدس» در شهر کرمان

تداوم برگزاری رویداد ملی «شهید القدس» در شهر کرمان