مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-30اقتصادي

تامین منابع مالی واحدهای تولیدی استان اردبیل از طریق بازار بورس فراهم می شود


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: زمینه تامین منابع مالی مورد نیاز واحدهای تولیدی از طریق بازار بورس با برگزاری کارگاه و کلاس آموزشی نحوه استفاده از پول های نهاد مردمی در استان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن ظهر امروز در یکصدو هفدهمین جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به فعالیت یک هزار و 350 واحد تولیدی با پروانه بهره برداری در استان گفت: بیش از 95 درصد واحدهای تولیدی استان بنگاه های کوچک و زودبازده هستند و پرداخت تسهیلات بر اساس منابع و مصارف از اساسی ترین چالش های پیش روی این واحدهای تولیدی است که باید از سوی صاحبان شرکت ها و موسسات مالی با ابزارها و مکانیزیم های جدید و طرح های تامین مالی مبتنی بر قرارداد و موسسات تضمین مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به برخی آیین نامه ها و قوانین مالیاتی در زنجیره تولید اشاره کرد و افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی که بصورت زنجیره ای و هلدینگ فعالیت می کنند در برابر اجرای برخی قوانین مالیاتی با مشکلاتی روبرو هستند که در جهت حمایت از تولید و سرمایه گذاری این آیین نامه نیازمند بازنگری و اصلاح است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: محدودیت های سیستم بانکی در ارائه تسهیلات و تورم باعث شده تا تولیدکنندگان در تامین منابع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع مالی واحدهای تولیدی استان اردبیل از طریق بازار بورس فراهم می شود

تامین منابع مالی واحدهای تولیدی استان اردبیل از طریق بازار بورس فراهم می شود