مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-07بين الملل

رهگیری موشک های مقاومت چقدر برای رژیم صهیونیستی هزینه دارد


هزینه هنگفت سامانه های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی فشار بر بودجه این رژیم را در نتیجه جنگ علیه نوار غزه به شدت افزایش داده است و هر موشکی که مقاومت شلیک می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در چهارم دسامبر (13 آذر ماه) اعلام کرد که از زمان آغاز تجاوز به نوار غزه در هفتم اکتبر (15 مهر) بیش از 11 هزار موشک از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شده است.

سلاح های راکتی به عنوان یکی از مهم ترین سلاح های در اختیار کتائب القسام(گردان های عز الدین قسام بازوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ) و دیگر گروه های مقاومت در برابر رژیم اشغالگر است.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک های مقاومت از سه سامانه پدافند هوایی یکپارچه استفاده می کنند که شامل گنبد آهنین، سامانه دفاع موشکی پیکان(آرو) و فلاخن داوود است.

 این سامانه ها ابعاد مختلفی دارند، برخی برای دفع موشک های کوتاه برد و برخی دیگر برای دفع موشک های میان برد یا دوربرد استفاده می شوند.

این سیستم ها هزینه های هنگفتی را به بودجه رژیم صهیونیستی تحمیل کردند که در این گزارش با آن آشنا می شویم.

گنبد آهنین رژیم صهیونیستی از سامانه گنبد آهنین  برای رهگیری راکت های پرتاب شده توسط گروه های مقاومت فلسطینی در پاسخ به بمباران اسراییل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهگیری موشک های مقاومت چقدر برای رژیم صهیونیستی هزینه دارد

رهگیری موشک های مقاومت چقدر برای رژیم صهیونیستی هزینه دارد