مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 00:502023-12-01سياسي

گلستانی ها برای مدافع حرم آل الله سنگ تمام گذاشتند


فرمانده سپاه نینوا گلستان شهید تولی را پرچمدار دفاع از حرم آل الله دانست و گفت: این شهید عزیز جزو اولین رزمندگانی بود که به سوریه اعزام شد تا فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک بگوید.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان "شهید تولی" را پرچمدار دفاع از حرم آل الله دانست و گفت: این شهید عزیز جزو اولین رزمندگانی بود که به سوریه اعزام شد تا فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک بگوید.

سردار ملک علی شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا شامگاه جمعه 10 آذر، در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم استان شهید حاج غلامعلی تولی اظهار کرد: مردم گلستان امروز از گالیکش تا گرگان برای استقبال با پیکر مطهر شهید تولی سنگ تمام گذاشتند و تا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرده باشند.

وی با اشاره به اینکه شهید تولی جزو اولین رزمندگانی بود که به سوریه اعزام شد تا پرچمدار دفاع از حرم آل الله باشد و فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را لبیک بگوید، گفت: قطعا حضور این شهید باعث خیر و برکت در استان گلستان خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا ادامه با بیان اینکه این شهید والامقام در شرایطی به شهادت رسید که یک عالم به دنبال سرنگونی دولت سوریه و شکل گیری حکومت داعش بود و تنها کسی که صراحتا با این جریان استکباری مخالف کرد، رهبر فرزانه انقلاب بود، افزود: امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی ها برای مدافع حرم آل الله سنگ تمام گذاشتند

گلستانی ها برای مدافع حرم آل الله سنگ تمام گذاشتند