مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 23:402023-11-25بين الملل

اخراج ناوشکن آمریکایی از آب های چین


نیروی دریایی چین ناوشکن آمریکایی یو اس اس هاپر مجهز به موشک های هدایت شونده را پس از تجاوز غیرقانونی به آب های سرزمینی چین در نزدیکی جزایر شیشا در دریای چین جنوبی از این منطقه اخراج کرده است.

- تیان جونلی سخنگوی فرماندهی مشترک نیروهای سه گانه (زمینی، هوایی و دریایی) ارتش چین در منطقه جنوب در بیانیه ای اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی که به طور غیرقانونی وارد آب های سرزمینی چین در دریای چین جنوبی شده بود، از این منطقه اخراج شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از تارنمای خبری سی جی تی ان، در این بیانیه آمده است: نیروی دریایی چین ناوشکن آمریکایی یو اس اس هاپر مجهز به موشک های هدایت شونده را پس از تجاوز غیرقانونی به آب های سرزمینی چین در نزدیکی جزایر شیشا در دریای چین جنوبی از این منطقه اخراج کرده است.

  بر اساس این بیانیه، ایالات متحده با این اقدام به شدت حاکمیت و امنیت چین را به خطر انداخته و نفوذ ناوشکن آمریکایی به آب های سرزمینی چین، مدرکی آشکار و استوار است که تمایل واشنگتن برای سلطه طلبی دریایی و نظامی کردن دریای چین جنوبی را به اثبات می رساند.

  این بیانیه می افزاید: فرماندهی مشترک نیروهای سه گانه ارتش چین در منطقه جنوب، نیروهای دریایی و هوایی خود را برای ردیابی، نظارت و هشدار به کشتی های متجاوز در دریای چین جنوبی مستقر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج ناوشکن آمریکایی از آب های چین

اخراج ناوشکن آمریکایی از آب های چین