مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-29سياسي

اختتامیه همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه برگزار شد +عکس


اختتامیه همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه با حضور دریادار تنگسیری و نیز رییس نهاد رهبری در دانشگاهها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اختتامیه سومین همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه صبح امروز با حضور رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها و دریادار تنگسیری فرمانده این نیرو در بندرعباس برگزار شد.

این همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط برادر سید طه حسینی قاری کشوری، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و مداحی احمد عالی پور در رثای بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) آغاز شد.

حجت الاسلام والسملیمن رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان، گزارشی از برگزاری همایش در رده های مختلف ندسا ارائه کرد.

  در بخش دیگری از این مراسم دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز ضمن عرض خیرمقدم محضر شرکت کنندگان در همایش به ویژه حجت الاسلام والمسلمین رستمی رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها، نماز را مهمترین و اساسی کار قبل از انجام هر ماموریت و وظیفه ای در سطح نیرو قلمداد کرد و اظهار داشت: ما رزمندگان نیروی دریایی سپاه به دلیل نوع ماموریت خودمان در حوزه دریا گاهاً با دو نوع دشمن روبرو هستیم ابتدا جو و ماهیت دریا و مشکلات جسمی که دریا و شرایط کار در آن ایجاد می شود و دومین خود دشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه برگزار شد +عکس

اختتامیه همایش سراسری نماز نیروی دریایی سپاه برگزار شد +عکس