مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-03سياسي

یک پایگاه بسیج در هرمزگان برتر کشوری شد


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت پالایش نفت بندرعباس، به عنوان برترین فرمانده پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جشنواره مالک اشتر بسیج معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در هشتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اسحاق جعفری فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان و رییس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان برترین فرمانده پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات کشور معرفی و تجلیل شد.

بر اساس این گزارش اسحاق جعفری در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جهت رشد و تعالی جایگاه بسیج بر اساس ارزیابی های صورت گرفته مبتنی بر فرآیند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در عملکرد و وضعیت سال 1401 مفتخر به کسب عنوان موفق ترین فرمانده پایگاه بسیج در سطح تولیدکنندگان کشور شد.

 در این راستا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان پالایش نفت بندرعباس و رییس هیئت مدیره این شرکت با حضور در جمع بسیجیان منتخب کشور و به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پایگاه بسیج در هرمزگان برتر کشوری شد

یک پایگاه بسیج در هرمزگان برتر کشوری شد