مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-03اقتصادي

پلمب 73 انبار کالای قاچاق/ توقیف 447 دستگاه خودروی شوتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی گفت: چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور با اولویت نظارت و پایش انبار ها و محل نگهداری کالا به مدت 3 روز در سراسر کشور انجام شد و در اجرای این طرح، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مُهر و موم 73 انبار کالای قاچاق و توقیف 401 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در مدت 3 روز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی گفت: چهاردهمین مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز در کشور با اولویت نظارت و پایش انبار ها و محل نگهداری کالا به مدت 3 روز در سراسر کشور انجام شد و در اجرای این طرح، از 888 انبار محل نگهداری کالا بازدید شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با بیان اینکه 73 انبار به دلیل نگهداری کالای قاچاق مُهر و موم شد، افزود: ارزش تقریبی کالای کشف شده از 73 انبار، 595 میلیارد تومان برآورد شده است.

سردار رحیمی گفت: در اجرای این طرح 447 دستگاه خودروی شوتی و 401 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح یک هزار و 157 فقره پرونده قضایی تشکیل شد، افزود: بیشترین کشفیات مربوط به استان های هرمزگان، تهران بزرگ و خراسان رضوی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 73 انبار کالای قاچاق/ توقیف 447 دستگاه خودروی شوتی

پلمب 73 انبار کالای قاچاق/ توقیف 447 دستگاه خودروی شوتی