مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:352023-12-02حوادث

تازه ترین جزییات حادثه آتش سوزی شب گذشته در سبزه میدان رشت


رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه کانون آتشسوزی شب گذشته رشت یک باب اغذیه فروشی بود، گفت: متاسفانه در این آتش سوزی با توجه به انبوه ازدحام جمعیت آتش نشانان با محدودیت های مختلفی روبرو بودند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه کانون آتشسوزی شب گذشته رشت یک باب اغذیه فروشی بود، گفت: متاسفانه در این آتش سوزی با توجه به انبوه ازدحام جمعیت آتش نشانان با محدودیت های مختلفی روبرو بودند.

شهرام مومنی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزییات حادثه آتش سوزی شب گذشته در سبزه میدان رشت، اظهار کرد: آتش سوزی در پشت بام چند باب مغازه و یک باب مسجد رخ داد که بلافاصله 37 آتش نشان و افسر ارشد بوسیله 12 دستگاه خودروی اطفایی، نردبان، پلتفرم و خودروی آبرسان به محل حادثه واقع در سبزه میدان رشت اعزام شدند.

وی با اشاره به بافت سنتی و وجود سقف های بهم چسبیده آن منطقه که هر لحظه بر شدت آتش سوزی اضافه می کرد، گفت: سریعا تیم های عملیاتی نسبت به مهار و تلاش برای پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه کانون آتش یک باب اغذیه فروشی بوده، افزود: آتش از فر اجاق گاز آغاز شد و سریعا در همان لحظات اولیه با توجه به وجود روغن و دیگر مواد قابل اشتعال به شدت پیشروی و گسترش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین جزییات حادثه آتش سوزی شب گذشته در سبزه میدان رشت

تازه ترین جزییات حادثه آتش سوزی شب گذشته در سبزه میدان رشت