مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-23اقتصادي

اختصاص 5100 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به سیستم حمل و نقل کردستان


معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: 5 هزار و 100 میلیارد تومان از 13 هزار میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رییس جمهور به کردستان به سیستم حمل و نقل اختصاص یافته و این بیانگر اهمیت این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی در جلسه شورای ترافیک استان کردستان اظهار کرد: کسب رتبه نخست کشوری کردستان در کاهش تصادفات منجر به فوت در بازه زمانی 15 تا 16 ماه اخیر بوده است هر چند مرگ یک نفر در حوادث رانندگی مصیبتی جبران ناپذیر است و همه باید خود را در مقابل تمام حوادث جاده ای مسوول بدانیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان عنوان کرد: باید در ابعاد مختلف فرهنگی، ارتقای زیرساختی و هرآنچه به تصادفات جاده ای مربوط است کار کنیم و مرگ و میر ناشی از تصادفات را به حداقل برسانیم.

وی گفت: اینکه استان کردستان از میانگین 26 طی 10 سال اخیر و رتبه 28 سال گذشته به رتبه اول به لحاظ کاهش تصادفات رسیده است، بسیار ارزشمند بوده و باید روی این مهم تحلیل و اطلاع رسانی های لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: طرح جامع ترافیک شهرها از اهمیت بالایی برخوردار است هرچند می دانیم انجام این کار هزینه بالایی دارد اما انتظار داریم که حداقل در شهرهای بزرگ انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5100 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به سیستم حمل و نقل کردستان

اختصاص 5100 میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به سیستم حمل و نقل کردستان