مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-29سياسي

آزادی 98 زندانی در بازدید مسؤولان قضایی از زندان های سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به همراه 135 نفر از مقامات قضایی سراسر استان، بازدید منسجم و یکپارچه از زندان های استان سمنان انجام شد.

وی اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور ایجاد حرکت جدی در چرخه عدالت با رویکرد اجرای رسالت تحول و تعالی زندان و امور زندانیان، پس از حضور هماهنگ قضات استان سمنان در زندان های استان، 98 مددجو آزاد شدند.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: یکی از وظایف دستگاه قضایی در حوزه زندان و زندانیان، نظارت بر جمعیت زندان ها، ملاقات با زندانیان، بررسی مشکلات و رسیدگی به درخواست های آنهاست.

عبداللهی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در اجرای تکالیف آگاهانه گام برمی دارد و در موضوع زندان به دنبال ایجاد فرصتی مناسب برای زندانی است تا اگر طبق قانون خواسته ای دارد، تصمیمات لازم از سوی قضات اخذ و در بهترین زمان ممکن اجرا شود.

وی بیان کرد: بازدید منسجم و هماهنگ مسؤولان قضایی سراسر استان از زندان ها به صورت کیفی و کارساز انجام پذیرفته و جنبه نمایشی نداشته است؛ بلکه همکاران قضایی دلسوزانه و با حفظ شأن انسانی اشخاص با یکایک زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات و درخواست های مددجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 98 زندانی در بازدید مسؤولان قضایی از زندان های سمنان

آزادی 98 زندانی در بازدید مسؤولان قضایی از زندان های سمنان