مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-09حوادث

کشف زمین خواری 800 میلیاردی در کرج


فرمانده انتظامی استان از کشف یک پرونده زمین خواری 800 میلیاردی در شهرستان کرج خبر داد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده است.

- حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده زمین خواری به پلیس امنیت اقتصادی استان، رسیدگی به پرونده در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی های اولیه مشخص شد شخصی با ارائه مدارک جعلی اقدام به تصرف مساحتی به میزان 20 هزار متر مربع از اراضی دولتی در منطقه ماهدشت کرج نموده است.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه یک نفر در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش اراضی آزاد شده حدود 800 میلیارد ریال است، گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

هداوند در پایان با اشاره به عزم جدی پلیس در خصوص مبارزه با جرائم اقتصادی به ویژه زمین خواری؛ خاطرنشان کرد، شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/    


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 800 میلیاردی در کرج

کشف زمین خواری 800 میلیاردی در کرج