مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-25فرهنگي

نشان باشگاه استعدادهای برتر ادبی کشور (قاف) رونمایی شد


آیین آغازین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور (قاف) در استان گیلان با رونمایی از نشان این حرکت فرهنگ ساز همراه شد.

- ایسنا/گیلان آیین آغازین اردوی باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان کشور (قاف) در استان گیلان با رونمایی از نشان این حرکت فرهنگ ساز همراه شد.

طی این آیین که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، صاحبان قلم و اندیشه، کارشناسان و اعضای نوجوان برگزیده کارگاه های ادبی کانون پرورش فکری سراسر کشور همراه بود، از نشان قاف (قله ی ادبیات و فرهنگ) رونمایی شد.

نقش کانون درپیشگیری از گسست میان نسلی مهم است در بخشی از این آیین سمیه سادات ابراهیمی، مشاور امور بانوان و خانواده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با یادآور شدن پیشینه کانون گفت: این نهاد از دیرباز مهد تربیت بزرگان شعر، فرهنگ و ادب است.

وی با اشاره به نقش آفرینی مربیان مجرب و متبحر مراکز فرهنگی هنری این مجموعه فرهنگی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جایگاه ویژه ای در تربیت و پرورش نسل آینده برخورداراست؛ اجرای موفق برنامه ها و طرح های کانون در سال های گذشته گویای تاثیر فعالیت های این مجموعه در روند رو به رشد آینده سازان ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان باشگاه استعدادهای برتر ادبی کشور (قاف) رونمایی شد

نشان باشگاه استعدادهای برتر ادبی کشور (قاف) رونمایی شد