مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 07:252023-11-28بين الملل

دیدار رییس حماس با اسرای اسراییلی در غزه


رسانه های عبری زبان روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که یحیی السنوار، رییس جنبش حماس در نوار غزه با اسیران اسراییلی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از شکبه خبری الجزیره، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که یحیی السنوار با زبان عبری با برخی از اسیران اسراییلی در غزه صحبت کرد.

السنوار به آنها در غزه گفت که در امن ترین مکان هستند و هیچ گزندی به آنها نخواهد رسید.

در حالی که اسیران اسراییلی آزاد شده از غزه از رفتار و تعامل انسانی نیروهای مقاومت با آنها می گویند، اما رژیم صهیونیستی سخت ترین شکنجه ها را در حق اسیران فلسطینی به عمل آورده است.

چهارشنبه گذشته و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند؛ توافقی که قرار بود امروز به پایان برسد، اما حماس پیشتر اعلام کرد که با برادران قطری و مصری در مورد تمدید آتش بس بشردوستانه موقت برای دو روز دیگر و با همان شروط آتش بس پیشین به توافق رسیده است.

رژیم صهیونیستی در این توافق وادار به پذیرش شروط مقاومت شد، بدین ترتیب که در مقابل آزادی هر اسیر اسراییلی، سه اسیر فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس حماس با اسرای اسراییلی در غزه

دیدار رییس حماس با اسرای اسراییلی در غزه