مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-24سياسي

رونمایی از «اقتدار 360» و «دنا بر قله اقیانوس ها»


با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، از کتاب های « اقتدار 360» و «دنا بر قله اقیانوس ها» رونمایی شد.

- با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، از کتاب های اقتدار 360 و دنا بر قله اقیانوس ها رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، کتاب اقتدار 360 نوشته امیر دریادار شهرام ایرانی و کتاب دنا بر قله اقیانوس ها با قلم امیر دریادار شهرام ایرانی و امیر دریادار دوم عبدالله معنوی رونمایی شدند.

کتاب اقتدار 360 ، با نگاهی تبارشناسانه به ماموریت های دریایی نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد، تمرکز موجز اما کاملی بر ماموریت ناوگروه 86 دارد.

اشارات مختصر اما مفید و مستند تاریخی کتاب به موضوعاتی مانند تاریخچه نیروی دریایی از دوران باستان تا امروز، اهمیت راهبردی منطقه خلیج فارس و ضرورت حضور و انجام ماموریت های شناورهای نیروی دریایی در آب های فراسرزمینی، نحوه آماده سازی و تجهیز ناوشکن دنا و ناوبندر مکران و وقایع و اتفاقات مرتبط با ناوگروه86، از جمله تحریم شدن هر دو شناور دنا و مکران، نحوه تأمین سوخت و تغذیه کارکنان، انجام عمل های متعدد جراحی در حین انجام ماموریت دریایی و موضوعات متعدد دیگر، در مدت زمان نزدیک به نه ماه در این کتاب آمده و آن را خواندنی تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «اقتدار 360» و «دنا بر قله اقیانوس ها»

رونمایی از «اقتدار 360» و «دنا بر قله اقیانوس ها»