مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-03پزشكي

21 هزار نفر در بشاگرد تحت پوشش طرح غربالگری فشارخون و دیابت هستند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد درمورد پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت در این شهرستان گفت: حدود 21 هزار 329 نفر جمعیت بالای 18 سال بشاگرد است که تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر حسین احمدی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد درمورد پویش ملی غربالگری فشار خون و دیابت در این شهرستان گفت: حدود 21 هزار 329 نفر جمعیت بالای 18 سال بشاگرد است که تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

وی افزود: در بشاگرد به دلیل سخت بودن شرایط حمل و نقل  مردم نمی توانند خودشان به مراکز مراجعه کنند بنابراین تیم های سیاری ما خودشان به مناطق می روند و غربالگری را انجام می دهند.

در زمان شیوع کرونا نیز برای واکسیناسیون، بیشتر تیم های سیار به مناطق مراجعه می کردند و مردم کمتر برای دریافت خدمات به مراکز می آمدند.

دکتر احمدی اظهار کرد: پیش از اعزام تیم های سیار به مناطق مختلف، از طریق دهیار یا شورای روستا اطلاع رسانی صورت می گیرد که شرایط مورد نیاز برای غربالگری رعایت شود و کار با کیفیت بالایی انجام شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بشاگرد درمورد مراکزی که مردم می توانند به آن ها مراجعه کنند، گفت: 7مرکز جامع سلامت و 36 خانه بهداشت فعال داریم که 5 خانه بهداشت و 10 بهورز نیز به زودی به این تعداد اضافه می شود و مردم می توانند برای غربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار نفر در بشاگرد تحت پوشش طرح غربالگری فشارخون و دیابت هستند

21 هزار نفر در بشاگرد تحت پوشش طرح غربالگری فشارخون و دیابت هستند