مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-04اجتماعي

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی


توزیع رایگان شیر در مدارس خراسان شمالی از امروز آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی توزیع رایگان شیر در مدارس خراسان شمالی از امروز آغاز شد.

آیین توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی از امروز (دوشنبه، 13 آذر ماه) در مدرسه شاهد حضرت رسول اکرم (ص) بجنورد آغاز شد و دانش آموزان این مدرسه به صورت نمادین تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این آیین، اظهار کرد: با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت تمام ساحتی و توجه به تحصیل، ورزش و سلامتی دانش آموزان، توزیع شیر رایگان در استان آغاز شده است.

ابوالقاسم اکبری یادآوری کرد: توزیع شیر رایگان، طرحی کشوری است که اجرای آن اولویت گذاری شد و خراسان شمالی نیز جزو 11 استانی قرار گرفت که شیر رایگان در مدارس آن ها توزیع می شود.

از امروز، توزیع شیر در مدارس استان آغاز شد و تلاش داریم در 44 مرحله، 105 هزار نفر دانش آموز مقطع ابتدایی استان را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تلاش می شود هفته ای دو بار شیر در مدارس ابتدایی استان توزیع شود، بیان کرد: حدود 32 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اضافه کرد: از آنجا که شیرهای توزیعی باید شرایط خاصی داشته و استریلیزه باشند، مجبور شدیم شیرهای پاکتی مورد نیاز را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی

آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس خراسان شمالی