مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-14اقتصادي

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی در بخش لاران


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری افزود: در خصوص ایجاد مشاغل خانگی سه میلیارد ریال در اختیار مسؤولان بخش لاران قرار می دهیم تا با تدبیر در حوزه ایجاد مشاغل خانگی هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن مولوی صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش لاران گفت: در حوزه های کارآفرینی، ایجاد مشاغل خانگی و خود اشتغالی قدامات خوبی در این بخش انجام شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهار محال و بختیاری افزود: در خصوص ایجاد مشاغل خانگی سه میلیارد ریال در اختیار مسؤولان بخش لاران قرار می دهیم تا با تدبیر در حوزه ایجاد مشاغل خانگی هزینه شود.

مولوی ادامه داد: تسهیلات اشتغال زایی چهارمحال و بختیاری 410 میلیارد ریال بوده که لازم است مقدار قابل توجهی از این مبلغ به بخش لاران تخصیص داده شود.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص پرژوه های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش لاران اظهار کرد: بیش از یک هزار و 50 میلیارد تومان اعتبار در حوزه کشاورزی، صنعت و دامپروری اختصاص یافته که لازم است همکاران آب منطقه ای صدور مجوزات مورد نیاز جهاد کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به صدور اوراق سپرده خاص توسط بانک رفاه کشور در خصوص تامین مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی در بخش لاران

تخصیص 3 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد مشاغل خانگی در بخش لاران