مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-15سياسي

18 پژوهشگر نمونه مطالعات خانواده و مدرسه در بندرعباس معرفی شدند


با رای هییت داوران 18پژوهشگر از 7 استان کشور و 5 برگزیده در بخش های مختلف پژوهشی از استان هرمزگان انتخاب و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین اختتامیه کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه به میزبانی ناحیه 2 آموزش و پرورش بندرعباس با مشارکت دانشگاه هرمزگان و موسسه علمی آموزشی پژوهشی آنامیس نگار برگزار شد.

  کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه  به صورت مشترک با دانشگاه هرمزگان انجام شد این همایش در 2 بخش اصلی آثار علمی پژوهشی فرهنگیان از سراسر کشور دریافت شد.

   طی این آیین از برگزیدگان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس ملی مطالعات به خانواده مدارس فرهنگیان تجلیل شد هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد بستر مناسب جهت توسعه پژوهش مداری فرهنگیان، تولید علم و بهره برداری از دستاور های پژوهشی در زمینه های مختلف می داند و هرساله شاهد مشارکت علمی بسیار خوب فرهنگیان استان و سایر استان ها بوده ایم.

    این کنفرانس با مشارکت دانشگاه هرمزگان و دانشکده علوم انسانی با عنوان دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه در پایگاه بین المللی علوم استنادی جهان اسلام isc و پایگاه کشوری civilica نمایه سازی شده است و تمامی آثار پذیرفته شده در این همایش در این دوپایگاه معتبر علمی به عنوان سند علمی پژوهشی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پژوهشگر نمونه مطالعات خانواده و مدرسه در بندرعباس معرفی شدند

18 پژوهشگر نمونه مطالعات خانواده و مدرسه در بندرعباس معرفی شدند