مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-22پزشكي

ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان وبلوچستان از الزامات استان است


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان و بلوچستان از الزامات بخش بهداشت و درمان استان است و راه اندازی این مرکز باعث جلوگیری از رفتن مردم به دیگر مناطق کشور جهت درمان این بیماری می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان و بلوچستان از الزامات بخش بهداشت و درمان استان است و راه اندازی این مرکز باعث جلوگیری از رفتن مردم به دیگر مناطق کشور جهت درمان این بیماری می شود.

دکتر حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا- افزود: با توجه به افزایش شیوع سرطان سینه در ایران و عدم آگاهی مردم نسبت به این بیماری نتیجه درمانی این سرطان به تشخیص زودرس این بیماری بستگی دارد که با راه اندازی این مرکز در استان کمک شایانی به معالجه آن انجام خواهد شد.

نماینده زاهدان در مجلس در ادامه با بیان اینکه آینده درمان سرطان با ژن درمانی، سلول درمانی و ایمنی درمانی است، گفت: با شناختی که از جهاد دانشگاهی در این زمینه داریم امید آن است که راه اندازی این مرکز در زاهدان کمک بهداشتی و درمانی زیادی به مردم استان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص به موقع سرطان پستان، شانس بقای بیمار را به شدت افزایش داده و عوارض و هزینه های درمان را نیز به طور قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان وبلوچستان از الزامات استان است

ایجاد مرکز درمان سرطان پستان در سیستان وبلوچستان از الزامات استان است