مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-06سياسي

علوم پزشکی ها روز دانشجو را جشن گرفتند +فیلم


آیین گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور پرشکوه دانشجویان در رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیین گرامیداشت روز دانشجو امروز در رشت با حضور مسوولان و دانشجویان در سالن همایش های دانشکده بهداشت رشت برگزار شد.

هشت تن از نمایندگان تشکل های دانشجویی، شورای صنفی و دانشجویان دغدغه مند دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در مراسم گرامیداشت 16 آذر به بیان دیدگاه ها، انتقادات، کمبودها، ظرفیت ها و همچنین راهکارهای موثر در رشد و تعالی فضای دانشگاهی و دانشجویی پرداختند.

دانشجو نسبت به آرمان ها مسؤولیت پذیر است محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای سلامت و شهدای دانشجو، اظهار کرد: دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نگاه ما یک روشنفکر تمام عیار مسلمان، متعهّد و دارای احساس مسؤولیت نسبت به آرمان های دانشجویی است.

وی با بیان اینکه دانشجو به ذاته آینده ساز است، افزود: دانشجو باید تولید علم کند و به سراغ مرزهای دانش برود و از آن عبور کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به قدرت بخشی علم در کلام مولی الموحدین حضرت علی علیه اسلام، گفت: علم اقتدار است و هر کس این قدرت را به چنگ آورد می تواند تحکم کند و هرکسی این اقتدار را به دست نیاورد بر او غلبه پیدا خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی ها روز دانشجو را جشن گرفتند +فیلم

علوم پزشکی ها روز دانشجو را جشن گرفتند +فیلم