مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-06سياسي

بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس پس از 12 سال


وزارت بهداشت در دولت سیزدهم با هدف تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی، ساخت و تکمیل طرح های بیمارستانی را در دستور کار قرار داده است و بر این اساس در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان البرز بیمارستان فردیس و ساختمان دانشکده علوم پزشکی استان افتتاح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به زودی برای دومین دور سفرهای استانی خود به استان البرز سفر می کند، بهره برداری از طرح های نظام سلامت از جمله برنامه های این سفر است که می توان به بهره برداری رسمی از ساختمان دانشکده علوم پزشکی استان البرز و نیز افتتاح بیمارستان 260 تختخوابی شهرستان فردیس اشاره کرد.

بنابر اعلام استاندار البرز، وزارت بهداشت در دولت سیزدهم متعهد است بیش از یکهزار تخت در این استان به بهره برداری برساند که اکنون بیمارستان 260 تختخوابی فردیس در آستانه افتتاح بوده و قرار است بیمارستان 260 تختخوابی سیدالشهدا نیز طی ماه های آینده و بیمارستان 260 تختخوابی کمالشهر نیز تا پایان دولت سیزدهم به مدار خدمت رسانی به مردم وارد شوند.

استان البرز دارای 17 بیمارستان دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی با سه هزار و 64 تخت فعال است که نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین تر است که باید به شاخص 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس پس از 12 سال

بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس پس از 12 سال