مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-18فرهنگي

مستندسازی نیروهای مقاومت انحصار رسانه های جهانی را شکسته است


سعید ابوطالب، مستندساز و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: مستندسازی جنگ غزه توسط نیروهای مقاومت، با وجود همه محدودیت ها، سبب شده تا حدی حقیقت را دریابیم و همین مسئله سبب شکستن انحصار خبری رسانه های جهانی شده و آنها دیگر نمی توانند حرف های همیشگی خود را به مردم القا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سعید ابوطالب، مستندساز و کارگردان سینما و تلویزیون شب گذشته در برنامه به افق فلسطین گفت: در خصوص جنگ غزه تصاویر از زوایای مختلفی وجود دارد که می شود دروغ ها را کشف کرد.

در روزهای اولیه جنگ نیروهای اسراییلی ادعا می کردند که نیروهای مقاومت بچه های یک مدرسه را سر می بریدند اما رفته رفته معلوم شد که تصویری وجود نداشتند و آن ها دروغ می گویند.

وی افزود: جریان آزادی خواهی نیز در دنیا وجود دارد و اینگونه نیست که بگوییم که تسلط خبری در اختیار رسانه های استکبار است که حرف صحیحی از آن بیرون نمی آید.

اوایل طوفان الاقصی، اسراییلی ها برای اینکه به خودشان روحیه بدهند، چند کارگر فیلیپینی، اندونزیایی و متعلق به آسیای جنوب شرقی را به عنوان نیروهای حماس وسط خیابان تیرباران کردند.

اما به طور اتفاقی دوربین هلی شات نیروهای مقاومت بالای سر این ها فیلم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی نیروهای مقاومت انحصار رسانه های جهانی را شکسته است

مستندسازی نیروهای مقاومت انحصار رسانه های جهانی را شکسته است