مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-09حوادث

کشف 3600 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


3 هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق در شهرستان های فردوس و بیرجند خراسان جنوبی کشف و ضبط شد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین توقیف کامیون مرغ قاچاق در قاینات، دستگیری 2 سارق در طبس، محموله 24 کیلویی حشیش در توقیف پلیس فردوس و.

قرار می گیرید.

توقیف کامیون مرغ قاچاق در قاینات سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

   وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون، 3 هزار و 200 قطعه مرغ قاچاق که بدون مجوز بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

  سارقان طیور در قاین دستگیر شدند     سرهنگ زال بیکی ادامه داد: با وقوع چند فقره سرقت طیور در سطح شهرستان قاین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3600 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف 3600 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی