مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-13دانش

برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه انجمن اسلامی دانشجویان به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو با عنوان نخبگان چمدان به دست با محوریت مقوله ی مهاجرت تحصیلی نخبگان و ضرورت مهاجرت معکوس و بازگشت نخبگان به کشور با حضور محمد محمدی مسعودی فارغ .

- ویژه برنامه انجمن اسلامی دانشجویان به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو با عنوان نخبگان چمدان به دست با محوریت مقوله ی مهاجرت تحصیلی نخبگان و ضرورت مهاجرت معکوس و بازگشت نخبگان به کشور در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه انجمن اسلامی دانشجویان به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو با عنوان نخبگان چمدان به دست با محوریت مقوله ی مهاجرت تحصیلی نخبگان و ضرورت مهاجرت معکوس و بازگشت نخبگان به کشور با حضور محمد محمدی مسعودی فارغ التحصیل برق دانشگاه گنت بلژیک و مدیر کل بورس وزارت علوم و اعزام دانشجویان به خارج از کشور در روز شنبه (18 آذر ماه) در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی برگزار شد که با استقبال پرشور دانشجویان روبه رو شد.

مسعودی با اشاره به فرهنگ کشور های مختلف به لزوم شناخت فرهنگ یک کشور قبل از مهاجرت به آن جا پرداخت و بیان کرد که لازم است ابتدا زیرساخت های موجود برای پیشرفت در کشور خودمان را بررسی کنیم و اینطور نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی