مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-17بين الملل

نظرسنجی دانشگاه هاروارد: نسل Z آمریکا خواهان محو اسراییل است


51 درصد از جوانان 18 تا 24 سال آمریکا معتقدند اسراییل باید نابود شود و به جای آن یک نهاد فلسطینی با حاکمیت حماس بر سراسر اراضی اشغالی فلسطین حاکم گردد.

- 51 درصد از جوانان 18 تا 24 سال آمریکا معتقدند اسراییل باید نابود شود و به جای آن یک نهاد فلسطینی با حاکمیت حماس بر سراسر اراضی اشغالی فلسطین حاکم گردد.

نتایج یک نظرسنجی حدید نشان می دهد اکثریت جوانان آمریکایی خواهان پایان یافتن موجودیت اسراییل و تشکیل یک نهاد واحد فلسطینی با حاکمیت حماس در سراسر اراضی اشغالی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از نیویورک پست ، بر اساس نتایج تکان دهنده یک نظرسنجی دانشگاه هارواد – هریس، 51 درصد از جوانان بین 18 تا 24 سال آمریکایی معتقدند راه حل نهایی خاتمه دادن به درگیری اسراییل و فلسطین این است که اسراییل پایان یابد و اراضی فلسطینی اشغال شده به حماس داده شود تا یک کشور واحد فلسطینی در آن تاسیس کند.

در بین 49 درصد باقی مانده، تنها 32 درصد گفتند که به راه حل دو دولتی اعتقاد دارند و فقط 17 درصد معتقد یه دولت واحد اسراییلی بوده و گفتند که باید از دیگر کشورهای عربی خواسته شود که جمعیت فلسطینی را جذب کنند.

این رقم در تضاد کامل با سایر گروه های سنی است که همه به طور چشمگیری راه حل دو دولته را ترجیح می دادند و فقط 4 درصد از آمریکایی های 65 ساله و بالاتر گفتند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی دانشگاه هاروارد: نسل Z آمریکا خواهان محو اسراییل است

نظرسنجی دانشگاه هاروارد: نسل Z آمریکا خواهان محو اسراییل است