مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-23سياسي

بسیج مستضعفین خمیرمایه نظام انقلابی است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خمیرمایه نظام انقلابی، بسیج مستضعفین است.

همین بسیج نظام بی نظیر انقلابی ما را در برابر همه حوادث مانند حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله، - ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خمیرمایه نظام انقلابی، بسیج مستضعفین است.

همین بسیج نظام بی نظیر انقلابی ما را در برابر همه حوادث مانند حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله، بحران های منطقه ای کشوری و جهانی و امنیتی به بازدارندگی اطمینان بخش رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز دوم آذرماه در همایش بزرگ سران ایلات و طوایف لرستان که با حضور مسئول بهداشت و درمان سازمان بسیج مستضعفین و سران ایلات و طوایف، فرماندهان، پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولان ادارات عشایر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، بیان کرد: توفیقی است که در هفته بسیج به این بهانه مقدس در این محفل باشکوه در جمع عشایر بسیجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه پدیده بسیج مستضعفین در طول 44 سال از عمر انقلاب به عنوان یک موهبت الهی یا الهام به امام بوده یا از تجربیات تاریخی برای تشکیل بسیج استفاده کرد و هرچه بود در حد اعجاز این اتفاق میمون افتاد، بیان کرد: همه بحران های دفاعی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و حتی بحران جهانی کرونا را بسیج با سرانگشتان حضور به موقع و به اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج مستضعفین خمیرمایه نظام انقلابی است

بسیج مستضعفین خمیرمایه نظام انقلابی است