مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-22اقتصادي

تمام هزینه های پروژه های عتبات عالیات از محل نذورات مردمی است


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس تأکید کرد: تمامی هزینه های اجرای پروژه های نوسازی و توسعه ای در عتبات عالیات که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجراست، - ایسنا/فارس رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس تأکید کرد: تمامی هزینه های اجرای پروژه های نوسازی و توسعه ای در عتبات عالیات که توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجراست، توسط مردم ولایتمدار و دوستدار اهل بیت(ع) در کشورمان تأمین می شود.

اسکندر قاسمی امروز، اول آذرماه در گردهمایی مسئولان ستادهای عتبات عالیات شهرستان های استان فارس با بیان اینکه طرح های ستاد توسعه و بازسازی عتبات نوعی صدقه جاریه محسوب می شود، گفت: خدمت به زوار اهل بیت(ع) توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود و هر کسی در این راه قدمی بر می دارد، ائمه معصومین (ع) به آن شخص نگاه کرده اند و این سعادت نصیبش شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز آجر بر آجر حرم مطهر سیدالشهدا(ع) می گذاریم از برکت خون شهیدان و از عنایات خاصه حضرت زهرا(س) است، افزود: باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم که خدای منان نصیب مردم کشورمان کرده تا بتوانیم در این راه پر خیر برکت قدم برداریم.

رییس ستاد عتبات عالیات استان فارس ایجاد زمینه مشارکت جهت همه مردم در فیض عظیم توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) در عتبات عالیات را مهم ترین وظیفه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام هزینه های پروژه های عتبات عالیات از محل نذورات مردمی است

تمام هزینه های پروژه های عتبات عالیات از محل نذورات مردمی است