مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-20سياسي

رسانه ها درباره برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتر داشته باشند


رییس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم رسانه ها در زمینه کنگره شهدای استان همکاری بیش از پیش داشته باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار داریم رسانه ها در زمینه کنگره شهدای استان همکاری بیش از پیش داشته باشند.

سرگرد عباس رضایی روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402 در نشست اخلاق رسانه ای با حضور خبرنگاران و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درس اخلاق رسانه ای هر فصل برگزار می شود، افزود: در همه مناسبت ها اصحاب رسانه حضور فعال دارند و اگر اتفاق خاصی رخ دهد کار حرفه ای خودشان را انجام می دهند.

وی اظهارکرد: نمونه اقدامات و موفقیت های اصحاب رسانه را می توان با درخشش آنها در جشنواره های ملی و استانی مشاهده کرد.

رییس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از ایرادات فضای رسانه ای استان را بحث اخلاق رسانه ای عنوان و خاطرنشان کرد: کار و فعالیت رسانه با آبروی افراد و مسئولان در تماس است که باید در این زمینه از ایجاد حاشیه پرهیز کرد.

رضایی با بیان اینکه برخی رسانه ها در راستای تلاش برای دیده شدن رسانه و یا شبکه اجتماعی خود اقدام به تیتر زنی های خاص می کنند، تصریح کرد: این اقدام موجب می شود تا چهره بدی از مسئولان و یا استان در اذهان عمومی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها درباره برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتر داشته باشند

رسانه ها درباره برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیشتر داشته باشند