مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-22سياسي

میزان مالیات پزشکان ثابت ماند


در لایحه بودجه 1403 آمده که کلیه مراکز درمانی باید 10 درصد از حق الزحمه پزشکان را به عنوان مالیات کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی کشور واریز کنند.

- در لایحه بودجه 1403 آمده که کلیه مراکز درمانی باید 10 درصد از حق الزحمه پزشکان را به عنوان مالیات کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی کشور واریز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش اول لایحه بودجه سال 1403 روز گذشته طی نامه ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و متن کامل این بخش تحت عنوان سقف منابع عمومی دولت و مفروضات منابع و مصارف، امروز منتشر شد.

در تبصره شش این لایحه و بخش عوارض و مالیات آمده که کلیه مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، وابسته به نهادهای عمومی، نیروهای مسلح، خیریه ها و شرکت های دولتی مکلفند 10 درصد از حق الزحمه یا حق العمل گروه پزشکی که به موجب دریافت وجه صورت حساب های ارسالی به بیمه ها یا نقدا از طرف بیمار پرداخت می شود، به عنوان مالیات علی الحساب کسر و به نام پزشک مربوط تا پایان ماه بعد از وصول مبلغ صورت حساب به حساب سازمان امور مالیاتی کشور واریز کنند.

مالیات علی الحساب این بند شامل کلیه پرداخت هایی که به عنوان درآمد حقوق و کارانه مطابق قوانین بودجه سنواتی پرداخت و مالیات آن کسر می شود، نخواهد بواد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مالیات پزشکان ثابت ماند

میزان مالیات پزشکان ثابت ماند