مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-04سياسي

قالیباف: پارلمان های ایران و کوبا می توانند به کاهش تأثیر تحریم ها کمک کنند


رییس مجلس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران و کوبا را از نقاط مشترک میان دو کشور دانست و گفت: پارلمان های دو کشور می توانند به کاهش تأثیر این تحریم ها کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، میگل دیاز کانل رییس جمهور کوبا که روز گذشته در رأس هیأتی وارد تهران شده است بعد از ظهر امروز(دوشنبه، 13 آذر ماه 1402) با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفت وگو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی به رییس جمهور کوبا و هیأت همراه به ایران، با اشاره به اشتراکات عمیق سیاسی و فرهنگی میان دو کشور، گفت: ایران و کوبا، دو کشور انقلابی هستند که سال ها با ظلم، مسائل ضد حقوق بشری و دوگانگی در دنیا مبارزه کرده و با یکدیگر هم جهت هستند و نیاز دارند در سایر عرصه ها نیز این روابط را توسعه دهند.

رییس مجلس در ادامه با بیان اینکه اطمینان دارم با فرهنگ انقلابی دو کشور و نگاه های عمیق و مشترک، بُعد طولانی مسافت به عنوان مانعی طبیعی از رشد روابط اقتصادی دو طرف جلوگیری نخواهد کرد، گفت: مطمئن هستم سفر شما و هیأت همراه و توافقاتی که امروز در حوزه های مختلف میان دو دولت صورت گرفت، آغاز خوبی برای توسعه روابط دوجانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: پارلمان های ایران و کوبا می توانند به کاهش تأثیر تحریم ها کمک کنند

قالیباف: پارلمان های ایران و کوبا می توانند به کاهش تأثیر تحریم ها کمک کنند