مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-06سياسي

عاملان معظلات کنونی کشور طلبکار شدند


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی گفت: همواره گفته می شود که دولت مردمی قصد پرداختن به عملکرد دولت قبل را ندارد، حال آنکه نپرداختن به مسائل دولت سابق باعث شده لیبرال ها که عامل معضلات امروز کشور هستند خود را طلبکار جلوه داده اند و دولت فعلی را در مقام متهم نشانده اند.

- دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی گفت: همواره گفته می شود که دولت مردمی قصد پرداختن به عملکرد دولت قبل را ندارد، حال آنکه نپرداختن به مسائل دولت سابق باعث شده لیبرال ها که عامل معضلات امروز کشور هستند خود را طلبکار جلوه داده اند و دولت فعلی را در مقام متهم نشانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا حکمت دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی در مراسم روز دانشجو که امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و شهدای هسته ای اظهار کرد: طوفان الاقصی توسط یکی از بازوان جمهوری مقدس اسلامی انجام شد و این حرکت به تلافی خون شهدا صورت گرفت.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بهشتی بیان کرد: سال گذشته مخالفان نظام به دنبال منزوی کردن دولت سیزدهم در صحنه بین المللی بودند، آنان که به خاک و خون کشیدن زنان فلسطینی را می بینند و دم برنمی آورند، به بهانه فوت یک فرد، خیابان های تهران را به خاک و خون کشاندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان معظلات کنونی کشور طلبکار شدند

عاملان معظلات کنونی کشور طلبکار شدند